درمان های طبیعی برای درمان بیماری های کلیه پارانشیم دوجانبه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان های طبیعی برای درمان بیماری های کلیه پارانشیم دوجانبه

درمان های طبیعی برای درمان بیماری کلیه ParenquimaSabemos دوجانبه درمان طبیعی بدون عوارض جانبی است، چرا که بسیاری از بیماران می خواهم برای درمان بیماری های خود را به طور طبیعی. خب، پس چه یک درمان طبیعی برای بیماری پارانشیم دو طرفه است؟

بیماری پارانشیم دوجانبه چیست؟

بیماری دو طرفه پارانشیم کلیه شامل آسیب رساندن به اندام خارجی ترین داخلی که در آن تصفیه کلیه و تشکیل ادرار رخ بیماری است. اختلال سیستم ایمنی بدن، بیماری یا انسداد می تواند این بیماری شود. هنگامی که بافت کلیه آسیب دیده، عملکرد کلیه ها کاهش می یابد و پس از آن یک سری از علائم رخ می دهد، مانند تورم، بی اشتهایی، تهوع، استفراغ، فشار خون بالا و کم خونی، و غیره این عوارض می توانید وضعیت خود و نارسایی کلیه را تشدید کنند.

چگونه به درمان طبیعی بیماری پارانشیم دوجانبه؟

داروهای غربی تنها به از بین بردن علائم بیماری دو طرفه پارانشیم کلیه نقطه، اما می تواند ساختار کلیه آسیب دیده تعمیر نیست. بنابراین درمان طب غربی است که بهترین گزینه درمان نیست.

از نظر درمان اساسی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بهترین گزینه درمان است. این طبیعی و موثر است. بیماری پارانشیم کلیه است بر جنبه های زیر بر اساس:

1. رگهای خونی را گشاد و بهبود گردش خون به حذف برخی از سموم و مواد زائد از بدن است. فشار خون بالا همچنین می توانید کاهش داده میشود.

2. التهاب می توان جلوگیری کرد به طوری که آسیب بیشتر کلیه نیز جلوگیری خواهد شد.

3. مواد تشکیل دهنده فعال نیز ممکن است سیستم ایمنی بدن را تنظیم نماید، تامین مواد مغذی کافی و فعال خود شفا از سلول های ذاتی کلیه. کلیه ها می تواند به بهبود به دست، به آرامی، به آرامی. دیالیز یا پیوند کلیه نیز می تواند اجتناب شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ساده و راحت برای عمل است. ماندن در رختخواب به این درمان است. با کمک نفوذی، داروها را می توان به کلیه نفوذ به طور مستقیم. به غیر از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی، حمام پا، کانگ مای مخلوط، درمان بخار و طب سوزنی نیز می توانید استفاده برای تحکیم اثر درمانی. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا مشورت با دکتر آنلاین ما. ما در اسرع وقت پاسخ خواهد داد.





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: